Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Journal of the Institute of Pre-School and Early School Education of Pedagogical University of Cracow

We kindly inform you that condition of publication the article in the Pre-School and Early School Education journal  is possession of the ORCID number.

In the absence of the ORCID number assigned, please create it. This can be done via the website: https://orcid.org/signin.

 

 

Reviewing procedure

 

Each article published in the „Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna” journal is reviewed by two independent reviewers. The review has a written form and is concluded with a permission for printing, conditional permission (after correction) or text rejection. Author and reviewers do not know their identities (a so-called double-blind review).

Editorial guidelines

Sending the editorial team a short abstract in English together with translated title and keywords is a condition for publishing the text. Please also provide a brief abstract and keywords in Polish.

The following text editing scheme should be used:

Author’s name and surname
Affiliation

Title: Times New Roman font, size 12p., bold

Basic text: Times New Roman font, size 12p., interline of 1.5 lines

Please do not place quotations in quotation marks

 

Method of using footnotes according to the APA editing standards; see http://www.liberilibri.pl/harasimczuk

Standardy APA-PL

 

Bibliography at the end of the text:

Dudzikowa M., Ku sprawstwu, współpracy i refleksyjności poprzez ich doświadczanie w edukacji szkolnej. Brunerowskie przesłanie w praktyce, [w:] Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji. Studium teoretyczno-empiryczne, red. M. Dudzikowa, R. Wawrzyniak-Beszterda, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2010.

Śliwerski B., Wielopragmatyczność w ponowoczesnej myśli pedagogicznej, „Rocznik Pedagogiczny” 2008, t. 31.

 

Please provide the access date when quoting Internet sources.
Please send visual art reproductions (sculptures, graphic works, paintings) and photographs for the journal’s gallery using formats: TIFF, RAW or uncompressed JPG (JPEG) ;  sizes:  minimum width of 13 cm, minimum height of 9 cm,  300 dpi resolution.

 

The length of texts should not exceed 15 standard pages (approx. 27 000 characters including spaces).

 

Please send the materials to basic sections: Articles, Reviews, Scientific life chronicle, Comments, inspirations, reflections, Gallery.

Each semiannual issue has a thematic character.  Materials that do not correspond with journal’s profile or current theme will not be published.

 

Declaration

Publishing agreement